• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • УЗАГАЛЬНЕННЯ І ПОШИРЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду. Використання педагогічніх технологій

Вагомою складовою управлінської діяльності навчального закладу є науково-методична та дослідницька робота педагогів. Результатом управлінських дій щодо залучення педагогічних працівників до наукової, науково-методичної та дослідницької роботи є те, що 6 педагогів ЛНРЦ №135 (Полстянкіна Я.М., Васильєва І.С., Юхно Г.К. Гладущенко О.В., Макєєва Ю.С., Кривотулова Я.С.). закінчили своє навчання в магістратурі ЛНУ імені Т.Г.Шевченка, Київського педагогічного інституту ім. Грінченка.

Корекційний педагог ЛНРЦ №135 Макаренко І.В. в 2009 році на базі ЛНУ імені Тараса Шевченка захистила дисертаційне дослідження з теми Соціально - педагогічна підтримка батьків дітей раннього віку з особливими потребами. В лютому 2010 року отримала звання доцента кафедри дефектології та психокорекції, продовжує працювати над розробкою проблем мовленнєвих порушень у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Публікації педагогів друкуються в педагогічній та іншій пресі. В рамках апробації готуються до друку статті в науково-методичних збірниках „Освіта Луганщини”, „Науковий вісник”, в Полтавському збірнику „Сучасні напрямки в корекційній роботі”. В науково-методичному журналі «Освіта» №1(32) 2010 в розділі «Інклюзивна освіта» запечатана стаття І.В.Макаренко «Педагогічний простір як система взаємопов’язаних корекційних і виховних ситуацій у роботі з дітьми раннього віку».

В науково-методичному журналі «Освіта на Луганщині» №2 [33] 2010 в розділі «Корекційна освіта» вийшла стаття О.Іванової та О.Юрченко «Диагностирование как условие организации социально-педагогической піддержки родите лей детей с особенніми образовательніми потрібностями в условиях спецкеомплекса». В цьому ж розділі запечатана стаття І.Макаренко «Зміст соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в умовах дитячої лікарні».

В квітні 2011 року виданий учбово-методичний посібник «Логопедичні ігри в формуванні вимови й сприйняття звуків», автором якого є І.В.Макаренко.

В збірнику наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченій Дню здоров'я 7 квітня 2011 року в м.Харкові «Педагогіка здоров'я» запечатана стаття О.П.Іванової, О.А.Юрченко «Коррекционно-воспитательная работа с детьми раннего возраста с минимальной мозговой дисфункцией в условиях учебно-реабилитационного центра», а також статті І.В.Макаренко «Особливості формування діалогічного мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення» і «Теоретичні основи вивчення формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей із загальним недорозвитком мовлення».

В травні 2011 року був виданий посібник цього ж автора «Формування фонематичних процесів у дітей з порушенням мовлення». В інформаційно-методичному журналі «Школа» №4 квітень 2011 року вийшла стаття О.Іванової, О.Юрченко «Психолого-педагогічний супровід дітей з психофізичними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційного центру».

Творчою групою (І.В.Макаренко, О.П.Іванова, О.А.Юрченко, О.Р.Єжак) була створена комп’ютерна програма - презентація ЛНРЦ №135 в березні 2011 року, яка була преставлена на Всеукраїнському семінарі «Роль управління освіти в підвищенні професійної майстерності педагогічних працівників м. Луганська» 15 квітня 2011 року в рамках VII міського «Вернісажу педагогічних ідей».

Створена музична програма – відеододаток (диск) для дітей з тяжкою мовленнєвою патологією під керівництвом Макаренко І.В. та кандидата педагогічних наук, доцента Овчинникової Т.С., в рамках програми „Використання інтерактивних методів в роботі з дітьми з тяжкою мовленнєвою патологією”.

Макаренко І.В. освітлювала основні напрямки системи корекційно - педагогічної діяльності ЛНРЦ №135 на міжнародних конференціях, які проходили у м. Москва, Санкт- Петербург, Мінськ, Запоріжжя, Київ, Полтава, Луганськ, Алушта, Харків.

В закладі в 2008-2009 навчальному році було розроблено корекційну програму "Подолання порушень письма у учнів початкових класів з ЗПР", яка була затверджена педагогічною радою і проходила апробацію в закладі впродовж 2009-2010, 2010-2011 навчального року. В червні 2011 року ця програма буде підготовлена до загального використання.

Розроблено „Програму з подолання фонетико-фонематичних порушень”, яка містить систему корекційних вправ для дітей з системним недорозвитком мовлення.

В січні 2011 року авторами –укладачами І.В.Макаренко, Я.М.Полстянкіною, Г.К.Юхно була складена карта логопедичного обстеження дитини дошкільного та молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення різного ґенезу в межах психолого-педагогічного супроводу» . Ця карта єметодичними рекомендаціями для практичної роботи логопеда в умовах реабілітаційного центру.

Кiлькiсть переглядiв: 233

Коментарi